دانلود apk.

ساخت وبلاگ

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Angry-Birds-Goal

بازی زیبا و سرگرم کننده Angry Birds Goal

یکی دیگر از سری بازی Angry Birds

گرافیک فانتزی با طراحی های رنگارنگ

گیم پلی ساده در سبک مدیریت تیم فوبتال

محصول کمپانی فنلاندی Rovio Entertainment Ltd

کسب امتیاز 4.3 از 5.0 در گوگل پلی

کمپانی فنلاندی Rovio Entertainment زمانی که بازی های سیستم عامل های هوشمند امروزی مثل Android و iOS هنوز برای بسیاری از کاربران ناشناخته بودند، با تولید سری بازی های محبوب خود یعنی سری بازی های Angry Birds بسیار معروف و موفق شد. این موفقیت به اندازه ای زیاد است که باید این کمپانی را جزو معتبر ترین و محبوب ترین کمپانی های حال حاضر دنیای بازی های موبایلی بدانیم. توجه بی حد و نصاب کاربران به سری بازی های پرندگان خشمگین باعث شد تا Rovio از این موقعیت استفاده لازم را برده و هر ساله نسخه های جدیدتری از این سری را تولید و عرضه کند. با عرضه شدن فیلم سینمایی Angry Birds Movie و تغییر و تحول ساختاری این مجموعه، Rovio نیز فعالیت خود را در این حوزه افزایش داده و سراغ بازی هایی با سبک های متفاوت تر اما با مضمون پرندگان خشمگین رفته است. بازی Angry Birds Goal یکی از همین بازی هاست که در ما می 2016 معرفی و برای سیستم عامل های موبایلی عرضه شد. با ما در معرفی این بازی جذاب همراه باشید.

Angry-Birds-Goal!

ویژگی ها :

  • گرافیک ساده و طراحی های دو و نیم بعدی
  • گیم پلی سرگرم کننده در سبک بازی فوتبال
  • وجود شخصیت های محبوب سری بازی های پرندگان خشمگین
  • وجود رقابت های فوتبال بین تیم های مختلف پرندگان و خوک ها
  • قابلیت پاس دادن، دریبل، دویدن، تکل و شوت زدن
  • قابلیت هدف گیری با مقدار انرژی دلخواه
  • دارای گزارش لحظه ای گزارشگرها
  • قابلیت تمرین دادن به بازیکنان و ارتقاء مهارت ها
  • قابلیت خرید تجهیزات ورزشی مختلف مثل کفش های ورزشی و …

معرفی و بررسی بازی Angry Birds Goal

Angry Birds Goal نام یکی دیگر از عناوین سری بازی های Angry Birds یا پرندگان خشمگین می باشد که در ماه می 2016 به طور رسمی برای سیستم عامل های Android و iOS به صورت رایگان توسط Rovio Entertainment عرضه شده است. در این بازی که مثل چند بازی دیگر این مجموعه همچون Angry Birds Action که بعد از اکران فیلم سینمایی The Angry Birds Movie ساخته شدند، در سبک ساختاری جدید تولید شده است.

سبک این بازی که با دیگر بازی های پرندگان خشمگین متفاوت است، در سبک ورزش فوتبال می باشد. شما هدایت تیم پرندگان خشمگین که با نام Mighty Feathers به تازگی به لیگ برتر جزیره Bird Island راه پیدا کرده اند بر عهده دارید. مربی این تیم Mighty Eagle از جمله شخصیت های جدید معرفی شده در فیلم سینمایی این سری از بازی ها می باشد و در واقع شما باید در نقش او به مدیریت این تیم بپردازید.

بر خلاف چیزی که در ظاهر تصور می شود، همه این بازی در طول زمین رخ نمی دهد. شما تنها در زمان های معینی از بازی که زمان حمله یا دفاع تیم شما می باشد، می توانید کنترل بازیکن صاحب توپ را در اختیار بگیرید. ما بقی مدت زمان مسابقه از دید گزارشگران دنبال شده و فقط نوشته های آن ها به منظور اطلاع رسانی ها قابل مشاهده می باشد. باید قبول داشت که این سبک عجیب که کنترل بازیکن را محدود می کند، می تواند نکته ای منفی باشد. اما دیگر بخش های بازی مثل پاس دادن، دریبل کردن و شوت کردن های هدف گیری شده از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

همچنین در بخش دیگر بازی شما می توانید به مدیریت بیشتر تیم خود بپردازید و آن را به صورت دلخواه شخصی سازی کنید. یکی دیگر از بخش های مهم بازی بخش تمرینات بازیکنان می باشد. شما با پیشروی در لیگ به تیم های سرسخت تری از خوک ها برخورد می کنید. برای اینکه بتوانید در مقابل آن ها بازی خوبی ارائه دهید، می بایست بازیکنان خود را تمرین داده و تکنیک های بیشتری به آن ها بیاموزید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

We've fixed a few small issues in the game to make everything even faster, smoother and better!

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 257 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:06

کالکشن سری بازی های محبوب و دوست داشتنی Hopeless

برای اولین بار بین تمامی وب سایت های دانلود

شامل تمام قسمت ها :

Space Shooting | The Dark Cave | Football Cup | Cave Escape

گرافیک و طراحی های عالی به همراه گیم پلی سرگرم کننده و چالش برانگیز در سبک Arcade

محصول استودیوی Upopa Games

جمع آوری نسخه های عادی + نسخه های مود شده

به همراه تریلرهای رسمی هر قسمت

آپدیت: نسخه جدید Hopeless 2: Cave Scape جایگزین شد!

با توجه به بازخورد مناسب و همچنین بنا به درخواست های کاربران، سایت APKTOPS اقدام به جمع آوری برترین بازی های چند قسمتی کرده است. پیش از این پکیج کامل بازی هایی همچون Asylum Night Shift و Forever Lost را به درخواست کاربران تهیه و منتشر کردیم. در این مطلب نیز قصد معرفی پکیج کامل یکی دیگر از بازی های چند نسخه ای را داریم. با APKTOPS در معرفی پکیج کامل سری بازی های محبوب Hopeless همراه باشید.

Hopeless

ویژگی ها :

  • گرافیک، طراحی های زیبا و جلوه های بصری جذاب
  • گیم پلی سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز
  • سبک آرکید و چالش تمرکز و زمان بندی و عکس العمل سریع بازیکن
  • وجود مد های مختلف بازی
  • قابلیت استفاده از ابزارها، سلاح ها و کیت های مختلف
  • وجود دشمنان و هیولاهای خطرناک و مرگبار

معرفی و بررسی سری بازی های Hopeless

Hopeless-Series

سری بازی های محبوب Hopeless یا “نا امیدی” عنوان یک مجموعه چند قسمتی از یک سری بازی مشابه می باشد که توسط استودیوی Upopa Games تولید و به صورت رایگان برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شده است. شخصیت ها و محوریت کلی این سری از بازی ها در تمامی قسمت ها یک چیز می باشد. همچنین در این بازی ها خبری از داستان یا محتوای ماجراجویانه خاصی نیست.

در این سری از بازی ها، شما در نقش موجوداتی فوق العاده بامزه و ترحم برانگیز، وظیفه دارید تا از جان خود و هم نوعانتان محافظت کنید. این موجودات زرد رنگ و کوچک Blob نام دارند. شما باید Blob ها را هدایت کرده و آن ها را از شرایط سخت رها کنید. این موجودات در همه حال در شرایط بسیار سخت و خطرناکی حضور دارند و نکته مربتط با آن ها این است که همیشه نگران و مضطرب هستند. از قسمت اول گرفته تا آخر، آن ها همواره تحت حملات مهیب و مرگبار مختلف هستند. دشمنان اصلی آن ها هیولاهای تاریکی نام دارند. در 3 قسمت از این بازی ها، این موجودات در غارها و تونل هایی بزرگ و ناتمام و البته بسیار تاریک و مخوف گیر افتاده اند.

در این 3 قسمت، شما وظیفه دارید که Blob ها را به یکدیگر برسانید و از اتحاد آن ها علیه دشمنان استفاده کنید. این 3 قسمت در مناطق مختلف یک غار طولانی رخ می دهند. اما در قسمت چهارم که با دیگر قسمت ها متفاوت است، شما در نقش Blob های فوتبالیست ایفای نقش می کنید. شما در وسط زمین ایستاده اید و از اطراف به سمت شما توپ و یا حتی چیزهای دیگر مثل گوجه و … پرتاب می شود. زمان بندی دقیق و عکس العمل سریع دو لازمه اصلی برای گذراندن مراحل هستند. باید در زمان لازم به سمت اشیای پرتاب شده عکس العمل نشان دهید و آن ها را پس بزنید. اما در 3 قسمت دیگر به جای توپ، حملات هیولاهای تاریکی جایگزین شده اند.

در این قسمت ها شرایط یکسان است و شما باید با سلاح های مختلفی که در دست دارید، به آن ها شلیک کنید. در بازی Hopeless 2 سبک جدیدی پیش گرفته شده است. در این بازی شما سوار بر واگن های کوچک موجود در معادن بر روی ریل ها حرکت می کنید و هیولاها از اطراف به سمت شما حمله می کنند. فراموش نکنید که حمله هیولاها یا دیگر اشیاء در صورت موفقیت آمیز بودن، منجر به ربوده شدن یا نابود شدن یکی از Blob ها می شود. اگر تمام نیروهای شما ربوده یا نابود شوند، شما بازنده خواهید بود.

اما نکته بسیار چالش برانگیزی که سری بازی های Hopeless را به یکی از بازی های سخت تبدیل کرده است، به چالش کشیدن تمرکز شما خواهد بود. همانطور که گفته شد، شما در وسط صفحه هستید و از دور و اطراف شما که تاریکی محض می باشد، به سمت شما حمله می شود. اما فقط دشمنان نیستند که به سمت شما می آیند، بلکه Blob های دیگر نیز برای پیوستن به شما به سمت شما با سرعت حرکت می کنند. قطعاً در چند بار اول، شما Blob های بی گناه را هم مورد حمله قرار می دهید! چرا که احتمالاً فکر می کنید آن ها نیز دشمن هستند. همین موضوع باعث شده است تا نیاز بازیکن به تمرکز بیشتر، بیش از پیش ضروری باشد. اگر Blob های کوچک و بی گناه را بکشید، در واقع منابع خودتان را هدر داده اید و کار برای اتمام مرحله برای شما سخت می شود.

پکیج کامل سری بازی های Hopeless

مثل چند بازی دیگر که پیش از این، پکیج کامل تمام قسمت های آن ها را برای شما جمع آوری کرده بودیم، این بار نیز با جمع آوری تمام قسمت های سری بازی های Hopeless پکیج دیگری به آرشیو سایت افزودیم. شایان ذکر است که این پکیج هم مثل دیگر مطالب سایت، کامل ترین پکیج می باشد. در این مجموعه هر 4 قسمت اورجینال این بازی ها به همراه 4 نسخه مود شده هر کدام از آن ها تهیه و آماده دانلود می باشد. همچنین، جهت آشنایی بیشتر با سبک هر بازی، اقدام به قرار دادن تریلرهای رسمی هر قسمت کرده ایم. این بازی ها قابل اجرا به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتا می باشند.

Hopeless: Space Shooting

4.1/5.0 star                    Price: Free gold_dollar_24                    Google-Play-2

Hopeless: Football Cup

3.7/5.0 star                    Price: Free gold_dollar_24                    Google-Play-2

Hopeless: The Dark Cave

4.2/5.0 star                    Price: Free gold_dollar_24                    Google-Play-2

Hopeless 2: Cave Escape

4.3/5.0 star                    Price: Free gold_dollar_24                    Google-Play-2

تریلرهای هر 4 قسمت در کانال آپارات APKTOPS :

   Hopeless: Space Shooting Official Trailer aparat

 Hopeless: Football Cup Official Trailer aparat

Hopeless: The Dark Cave Official Trailer aparat

Hopeless: Cave Escape Official Trailer aparat

اسکرین شات های هر 4 قسمت :

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:06

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Toy Blast

Toy Blast از دسته بازی های پرطرفدار سبک پازلی و چینش مکعب های همرنگ است که در این بازی شما باید با انفجار این بلوک های رنگی اسباب بازی هایی را که در بین این پازل ها به دام افتاده اند را نجات داده و آزاد کنید . البته شاید این کنار هم قرار دادن بلوک ها به ظاهر آسان بیاید ولی باید بگوییم برای به چالش کشیده شدن شما و هدفمند کردن بیشتر بازی ، حرکت بلوک ها آزادانه نیست و شما در جابه جایی بلوک ها محدودیت دارید . 

Toy Blast 2400

این بازی دارای گرافیک رنگارنگ فوق العاده دلنشین و خیره کننده به همراه صداهای عالی و مجذوب است که جذابیت بازی را دو چندان کرده و هیجان آن را بالا برده است. 

ویژگی ها : 

  • گرافیک خیره کننده HD و سه بعدی
  • مراحل مختلف سخت و دشوار در بازی
  • وجود سطوح مختلف در بازی 
  • وجود انواع و اقسام اسباب بازی های مختلف در بازی 
  • وجود انواغ و اقسام اشیا در بازی 
  • قابلیت رقابت های آنلاین با دیگر بازیکنان از سر تا سر دنیا 

برای دانلود جدیدترین نسخه از این بازی پرطرفدار یعنی Toy Blast به ادامه مطلب همین پست از سایت برترین های اندروید مراجعه نمایید .

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

It's time for a big-budget new update!
-PLAY 20 NEW LEVELS! Blast Productions presents. Director: Rocket Toy / Cameraman: Mouse Toy / Producer: Amy. Toys are shooting a film and we welcome you to our premiere. Don't miss the chance to play the new levels. Have a seat and enjoy Toy Blast!
Be sure to update to the current version of Toy Blast for the newest content. In every 2 weeks we bring new episodes and levels. Come and join the fun!

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 258 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:06

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Aqua_Mail_email_app_Pro_icon

برنامه مدیریت حرفه ای ایمیل ها Aqua Mail – email app

با کسب امتیاز 4.4 در گوگل پلی

Aqua Mail – email app برنامه ای برای مدیریت ایمیل ها می باشد. با استفاده از این برنامه امکان مدیریت ایمیل ها در سرویس های مختلف نظیر گوگل، یاهو و … را خواهید داشت.

Aqua_Mail_email_app_Pro_cover

ویژگی ها : 

  • تنظیم اتوماتیک سرویس های محبوب ایمیل از قبیل Google و Yahoo و …
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از سرویس های ایمیل با پروتکل های استاندارد IMAP, POP3, SMTP
  • اطلاع رسانی سریع به محض دریافت ایمیل
  • همگام سازی drafts, sent, and deleted messages.با برنامه های دیگر ایمیل
  • ذخیره ضمیمه ها در مموری
  • دارای ویجت های شمارنده ایمیل و نمایشگر آن ها
  • تعامل با برنامه های Tasker , Enhanced SMS & Caller ID, Light Flow, Cloud Print
  • شخصی سازی بالای تنظیمات
  • نسخه پولی : تعداد اکانت بیشتر از دو تا
  • حذف امضا از ایمیل های ارسالی
  • تنظیمات گسترده تر برای هر اکانت

بسیاری از کاربران از چندین سرویس ایمیل دهی مختلف استفاده می کنند و برای این که بتوانند نیازهایشان را پوشش دهند مجبور به انجام این کار هستند. ممکن است شما نیز جزء همین دسته از افراد باشید و برای پوشش دادن تمام کارهایتان مجبور به استفاده از چندین ایمیل مختلف در سرویس های متفاوت باشید. اما همانطور که می دانید داشتن چندین ایمیل میتواند مشکلاتی در جهت مدیریت نیز داشته باشد. هنگامی که شما از چندین ایمیل مختلف استفاده می کنید برای این که بتوانید بر روی تمام ایمیل های دریافتی و ایمیل هایی که می خواهید ارسال کنید، مدیریت کامل داشته باشید به طور حتم مسئله ای که بسیار قابل توجه خواهد بود، این است که زمان زیادی را باید صرف کنید. اما خوشبختانه با عرضه نرم افزارهای مدیریت ایمیل که امروزه برای گوشی های همراه نیز عرضه شده است، این امکان را خواهید داشت تا بر روی ایمیل های خود مدیریت داشته باشید و در زمانتان صرفه جویی کنید.

Aqua Mail – email app یکی از همین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید بر روی چندین ایمیل از سرویس های ایمیل دهی مختلف مانند گوگل، یاهو، ام اس ان و … در آن واحد مدیریت داشته باشید. در این برنامه، به محض این که ایمیل جدیدی دریافت کنید شاهد نمایش یک اطلاعیه در همین مورد خواهید بود که به شما اطلاع می دهد تا ایمیل جدید را مشاهده کرده و بخوانید. این برنامه دارای ویجت اختصاصی نیز می باشد که می توانید از آن بر روی صفحه اصلی گوشی استفاده کنید تا دسترسی سریعی به Aqua Mail – email app داشته باشید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

1.6.2.5:
+ Undo for message deletions and similar actions. Settings -> Confirmations and undo.
+ "Replace contact names", app settings -> Contacts.
+ Exchange: now possible to "accept" invites without sending a response.
+ Calendar invite previews: show other events from the invite's day.
+ Contact images in message list widget, app settings -> widgets, defaults to enabled on Android 5.0+.
Detailed info:
http://www.aqua-mail.com/?cat=3

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 206 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

ZEDGE

دریافت والپیپر و رینگتون روزانه با ZEDGE Ringtones Wallpapers

کسب امتیاز 4.6 در سایت پلی استور

نسخه بدون تبلیغات از برنامه

اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به تنوع روزانه و هفتگی بر روی گوشی اندرویدی خود علاقه دارید و یکی از کارهایی که ممکن است برای تنوع بخشیدن به گوشی اندرویدی خود انجام دهید، تعویض روزانه و هفتگی تصویر پس زمینه و رینگتون تماس و اس ام اس می باشد، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار جالب Zedge استفاده کنید.

ZEDGE-Ringtones-Wallpapers

ویژگی ها: 

  • دانلود و تنظیم، لایو والپیپر، والپیپر، نوتیفیکیشن، رینگتون و … مستقیم از طریق برنامه
  • دسترسی به بازی های پیشنهادی توسط برنامه
  • پشتیبانی از ringtone, contact ringtones, message tones, alarms, alerts به صورت پیش پیش فرض
  • مدیریت و سازمان دهی فایل های دانلود شده از تب دانلود
  • تنظیمات برای تغییر والپیپر به صورت اتوماتیک
  • ویجت برای تغییر والپیپر
  • Share کردن موارد مورد علاقیتان با دوستان
  • پشتیباتی از App to SD (انتقال برنامه به SD card)

ZEDGE Ringtones Wallpapers برنامه جالب برای گوشی های اندرویدی می باشد که با کمک آن می توانید هر زمان که خواستید، عکس تصویر زمینه گوشی خود را عوض کنید. در این نرم افزار شاهد تصاویر متعددی خواهید بود که می توانید از میان آنها، هرکدام را که خواستید انتخاب کرده و بر روی تصویر زمینه گوشی خود قرار دهید. همچینن امکان انتخاب کردن آهنگ از میان دیتابیس کامل این نرم افزار نیز فراهم شده است و شما می توانید آهنگ دلخواه خود را از میان هزاران آهنگ مختلف برای رینگتون گوشی قرار دهید.

نکته : در تعداد زیادی از ISP ها این برنامه، ف-ی- ل-ت-ر شده است و برای استفاده از نرم افزار نیازمند به V-P-N هستید!

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

Zedge 5.2 is here!
- Beautiful new item pages.
- Improved navigation - Tap more places to find more stuff!
- Various bug fixes and stability updates
Feedback is always welcomed. Please contact us at [email protected] with any issues or suggestions. Thank you for using ZEDGE.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 220 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

برنامه بهینه سازی گوشی SD Maid Pro – System Cleaning

برای استفاده از تمام امکانات از گوشی روت شده استفاده کنید

کسب امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

با بیش از 10 میلیون دانلود از گوگل پلی

همیشه برای کاربران پیش می آید بعد از مدتی که از گوشی همراه خود استفاده می کنند، شاهد کاهش سرعت آن خواهند بود و همین مسئله باعث می شود تا کاربران به دنبال راه حلی جهت حل این مشکل باشند. به همین دلیل برنامه های زیادی در زمینه بهینه سازی و حل چنین مشکلاتی برای اندروید عرضه شده است که با استفاده از آن می توانید فضاهایی که به دلیل کش برنامه ها و بازی ها در گوشی پر شده است را خالی کنید و به این ترتیب شاهد افزایش سرعت گوشی همراه خود باشید. SD Maid نام نرم افزاری قدرتمند در همین زمینه می باشد.

SD-Maid-Pro-System-Cleaning-cover

ویژگی ها : 

  • قابل استفاده به عنوان یک فایل منیجر برای مدیریت فایل ها
  • قابلیت جستوجو برای فایل ها برای مشاهده فایلهایی که مشاهده می کنید
  • قابلیت کنترل برنامه ها به شما اجازه می دهد که برنامه ها را freeze کنید، آنها را ریست یا حذف کنید (حتی برنامه های سیستمی)
  • SystemCleaner گوشی شما را اسکن کرده و فایل های غیر ضروری را حذف می کند؛ شما حتی می توانید صافی شخصی و دلخواه خود را ایجاد کنید
  • قابلیت بهینه سازی دیتابیس برای افزایش سرعت و افزایش فضای خالی
  • قابلیت مشاهده حجیم ترین فایل ها برای مشاهده میزان دسترسی فضا
  • قابلیت مشاهده فایل هایی که در X دقیقه قبل مشاهده شده اند

SD Maid Pro – System Cleaning Tool نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی های اندروید می باشد. این نرم افزار قابلیت پاکسازی فایل های زائد و بدون استفاده ای که در گوشی های همراه وجود دارد را دارا می باشد و با استفاده از آن می توانید علاوه بر این که فایل های اضافی را از داخل حافظه گوشی خود شناسایی و پاک کنید، همچنین آن دسته از فایل هایی را که سبب کاهش سرعت گوشی شما می شوند را نیز حذف کنید. توسط برنامه SD Maid Pro – System Cleaning Tool امکان حذف کردن برنامه های سیستمی پیش فرض گوشی را نیز خواهید داشت که البته برای این مورد باید گوشی شما روت شده باشد.

این نرم افزار همچنین امکان نمایش دادن حجیم ترین فایل های داخل گوشی را نیز به شما می دهد و شما می توانید با مشاهده فایل هایی که حجم بیشتری نسبت به فایل های دیگر دارند، در صورت لزوم جهت خالی کردن حافظه گوشی همراه خود، آنها را حذف کنید. این نرم افزار را می توانید در ادامه با لینک مستقیم از سایت ApkTops دریافت کنید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

v4.2.4 - v4.2.5
* Updated translations
* Improved file matching for /system/(priv-)app
* Fixed UI glitch when starting SD Maid
* Fixed AppControl failing to uninstall specific system apps
* Added AppCleaner filter for WhatsApp received files
* Updated clutter database
* Improved handling of weird storage setups
* Improved advertisement filter
Full changelog: http://sdmaid.darken.eu/changelog
Report issues: http://sdmaid.darken.eu/issues

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 219 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:44

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

WPS-Office-logo

برنامه آفیس قدرتمند WPS Office

اپ منتخب گوگل پلی در سال 2015

با پشتیبانی کامل از زبان فارسی

امتیاز 4.4 از 5 در سایت گوگل پلی

توجه: این برنامه همان Kingsoft Office سابق است

WPS Office + PDF نرم افزاری قدرتمند برای کسانی می باشد که به دنبال تجربه جدید در استفاده از برنامه های آفیس در گوشی همراه اندرویدی خود هستند. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و با پشتیبانی کامل از زبان فارسی امکان نمایش و ویرایش فرمت های DOC/DOCX/TXT/XLS/XLSX/PPT/PPTX و فرمت PDF را می دهد.

WPS-Office

ویژگی ها :

  • پشتیبانی از تمام فایل های آفیس (ورد اکسل پاورپویت متن پی دی اف)
  • دارای ادیتور پیشرفته و هوشمند
  •  ارسال ایمیل با فایل ضمیمه و به روز رسانی همیشگی برنامه برای دریافت ویژگی های جدید
  • تعییین خودکار زبان برنامه با توجه به زبان جاری گوشی
  • قابلیت برجسته سازی کلمات، تغییر رنگ، خط زیر گذاشتن، جستجوی کلمات، بزرگنمایی ،highlight و …
  • دارای فایل منیجر داخلی با پشتیبانی از SD Card
  • پشتیبانی از موس و کیبورد یو اس بی
  • پشتیبانی از پرینتر های بی سیم
  • پشتیبانی از فایلهای حجیم و بیش از 100 مگابایت
  • پرینت مستقیم فایل (برنامه Cloud Print برای این کار پیشنهاد میشود)

WPS Office + PDF را می توان به عنوان کم حجم ترین برنامه آفیس برای گوشی های اندروید دانست. این نرم افزار قبلا با نام KingSoft Office عرضه میشد اما نام آن به WPS Office + PDF تغییر یافت. با استفاده از این نرم افزار امکان مشاهده فایل های مختلف آفیس را در گوشی همراه خود خواهید داشت. برنامه WPS Office از تمام فایل های آفیس با فرمت های مختلف + فرمت پی دی اف پشتیبانی می کند. همچنین امکان ویرایش کردن فایل های مذکور نیز در گوشی وجود دارد و ابزارهای لازم برای انجام این کار نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت. این برنامه قادر است تا زبان اصلی خودش را طبق زبان پیش فرض گوشی شما تغییر دهد. در ادامه می توانید WPS Office را با لینک مستقیم از سایت برترین های اندروید دریافت کنید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

WPS Office+PDF Version 9.7 is released now, including 17 enhanced and new features.
Highlight Features:
[Writer]
- Auto filter the system log files in the documents list;
- Improved the emerging time of the fast-flip button while reading documents;
[Presentation]
- Improved the display effect of the text in images;
- Solved the shaking issue when scrolling slides quickly;
- Improved the fluency when playing animation;

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:29

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Talking Tom Cat

جدیدترین نسخه Talking Tom Cat اندروید

در این نسخه قابلیت های بسیار جدیدتری به این گربه اضافه شده است 

Talking Tom Cat نسخه شماره اول از بازی و سرگرمی معروف و پرطرفدار گوشی های اندرویدی است که حالا دیگر برای همگان شناخته شده است . در این بازی یک گربه بازیگوش و بامزه پیش روی شماست که انواع و اقسام حرکاتی که فکرش را هم نمی توانید کنید از این گربه سر میزند! این گربه بازیگوش می تواند صحبت کند ، می تواند صدای شما را تقلید کند ، او غذا می خورد ، بستنی میخورد ، پس از خوردن غذاها و مواد تند چون فلفل از دهانش مانند اژدها قادر است آتس به بیرون بفرستد . می توانید اون را قلقلک دهید و او بخندد و حتی می توانید در مواقعی او را بخارانید! 

Talking Tom Cat v3.1

ویژگی ها : 

  • گرافیک HD فوق العاده 
  • بسیار آموزنده و سرگرم کننده برای کودک دلبند شما 
  • صداگذاری های عالی و پیشرفته 
  • قابلیت غذا دادن و انواع و اقسام کارها به گربه 
  • قابلیت تقلید صدای شما و اطرافیان به صورت خنده دار 

برای دانلود جدیدترین نسخه از این سرگرمی پرطرفدار اندرویدی یعنی Talking Tom Cat یا همان گربه بازیگوش به ادامه مطلب همین پست از سایت برترین های اندروید مراجعه نمایید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

TAKE A LOOK: Talking Tom is refreshed and looking better than ever!
FEED YOUR FRIEND: See Tom’s funny reactions to his favorite food.
TALK TO TOM: Laugh even louder with the improved talk animations.
CHILD-FRIENDLY: Tu on Child Mode for kids to have unlimited fun.
BUBBLY BURP: Laugh out loud at Talking Tom's new bubble animation.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:29

جدیدترین نسخه نرم افزار قفل گالری Safe Gallery Free کاملا رایگان و حرفه ای 

امتیاز در گوگل پلی : 4.3 از 5 – بیش از 50 میلیون بار دانلود فقط از گوگل پلی

Safe Gallery Free (Media Lock) یک نرم افزار عالی قفل گذار اندرویدی است که توسط آن قادر به قفل کردن گالری و عکس ها و فیلم های شخصی خود هستید تا در مواقعی که در کنار گوشی خود حضور ندارید افرادی که مایل نیستید بتوانند عکس و فیلم شخصی شما را ببینید را ناکام بگذارید . این نرم افزار علی رغم رایگان بودن دارای قابلیت های بسیار ویژه ای است که توانسته تبدیل به یکی از پرطرفدارهای گوگل پلی در دسته خود شود . 

Safe Gallery Free (Media Lock)

ویژگی ها : 

  • قابلیت قفل گذاری بر روی گالری 
  • قابلیت قفل گذاری بر روی عکس ها و فیلم ها به صورت مجزا 
  • قابلیت مخفی سازی تصاویر و ویدیوهای مد نظرتان 
  • قابلیت قفل گذاری بر روی تصاویر وب و اینترنت 
  • اینترفیس و محیط کاربری شکیل و عالی 
  • کاملا رایگان و بدون نیاز به سریال و کرک و هرگونه پچ

برای دانلود جدیدترین نسخه از این نرم افزار قفل گذار اندرویدی یعنی Safe Gallery Free (Media Lock) به ادامه مطلب همین پست از سایت برترین های اندروید مراجعه نمایید . 

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

ردیاب گوشی اسپای هاید (مخفی)

اسپای هاید

برنامه ردیابی گوشی اسپای هاید ویژگی هایی را شامل میشود که به شما کمک میکند تا مانیتورینگ کاملی روی تلفن همراه داشته باشید، شامل مشاهده کامل همه پیامک های گوشی، دانلود کامل مکالمات و تماس های ضبط شده موبایل، مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه موقعیت مکانی موبایل، ردیابی پیام های واتس اپ، ردیابی پیام های وایبر، ردیابی لیست مخاطبین، ردیابی لیست برنامه های نصب شده روی گوشی و… می باشد.

دانلود برنامه
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:29

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Aqua_Mail_email_app_Pro_icon

برنامه مدیریت حرفه ای ایمیل ها Aqua Mail – email app

با کسب امتیاز 4.4 در گوگل پلی

Aqua Mail – email app برنامه ای برای مدیریت ایمیل ها می باشد. با استفاده از این برنامه امکان مدیریت ایمیل ها در سرویس های مختلف نظیر گوگل، یاهو و … را خواهید داشت.

Aqua_Mail_email_app_Pro_cover

ویژگی ها : 

  • تنظیم اتوماتیک سرویس های محبوب ایمیل از قبیل Google و Yahoo و …
  • پشتیبانی از تعداد زیادی از سرویس های ایمیل با پروتکل های استاندارد IMAP, POP3, SMTP
  • اطلاع رسانی سریع به محض دریافت ایمیل
  • همگام سازی drafts, sent, and deleted messages.با برنامه های دیگر ایمیل
  • ذخیره ضمیمه ها در مموری
  • دارای ویجت های شمارنده ایمیل و نمایشگر آن ها
  • تعامل با برنامه های Tasker , Enhanced SMS & Caller ID, Light Flow, Cloud Print
  • شخصی سازی بالای تنظیمات
  • نسخه پولی : تعداد اکانت بیشتر از دو تا
  • حذف امضا از ایمیل های ارسالی
  • تنظیمات گسترده تر برای هر اکانت

بسیاری از کاربران از چندین سرویس ایمیل دهی مختلف استفاده می کنند و برای این که بتوانند نیازهایشان را پوشش دهند مجبور به انجام این کار هستند. ممکن است شما نیز جزء همین دسته از افراد باشید و برای پوشش دادن تمام کارهایتان مجبور به استفاده از چندین ایمیل مختلف در سرویس های متفاوت باشید. اما همانطور که می دانید داشتن چندین ایمیل میتواند مشکلاتی در جهت مدیریت نیز داشته باشد. هنگامی که شما از چندین ایمیل مختلف استفاده می کنید برای این که بتوانید بر روی تمام ایمیل های دریافتی و ایمیل هایی که می خواهید ارسال کنید، مدیریت کامل داشته باشید به طور حتم مسئله ای که بسیار قابل توجه خواهد بود، این است که زمان زیادی را باید صرف کنید. اما خوشبختانه با عرضه نرم افزارهای مدیریت ایمیل که امروزه برای گوشی های همراه نیز عرضه شده است، این امکان را خواهید داشت تا بر روی ایمیل های خود مدیریت داشته باشید و در زمانتان صرفه جویی کنید.

Aqua Mail – email app یکی از همین نرم افزارها در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید بر روی چندین ایمیل از سرویس های ایمیل دهی مختلف مانند گوگل، یاهو، ام اس ان و … در آن واحد مدیریت داشته باشید. در این برنامه، به محض این که ایمیل جدیدی دریافت کنید شاهد نمایش یک اطلاعیه در همین مورد خواهید بود که به شما اطلاع می دهد تا ایمیل جدید را مشاهده کرده و بخوانید. این برنامه دارای ویجت اختصاصی نیز می باشد که می توانید از آن بر روی صفحه اصلی گوشی استفاده کنید تا دسترسی سریعی به Aqua Mail – email app داشته باشید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

1.6.2.5:
+ Undo for message deletions and similar actions. Settings -> Confirmations and undo.
+ "Replace contact names", app settings -> Contacts.
+ Exchange: now possible to "accept" invites without sending a response.
+ Calendar invite previews: show other events from the invite's day.
+ Contact images in message list widget, app settings -> widgets, defaults to enabled on Android 5.0+.
Detailed info:
http://www.aqua-mail.com/?cat=3

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 9:57

کنترل موس و کیبورد با گوشی WiFi Mouse

کنترل با استفاده از وای فای

+ به همراه نسخه مخصوص ویندوز

WiFi Mouse نرم افزاری برای کنترل موس و کیبورد کامپیوتر از طریق گوشی می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید موس و کیبورد کامپیوتر خود را از راه دور تحت کنترل داشته باشید.

WiFi-Mouse

ویژگی ها:

  • امکان کلیک کردن با کلیک چپ یا کلیک راست و حتی دکمه وسط
  • ورودی صفحه کلید و استفاده از صفحه کلید از راه دور
  • ورودی تبدیل صحبت به متن برای تمام زبان ها
  • استفاده از کیبورد و موس به صورت تمام صفحه
  • استفاده از کلیدهای volume +/-, Home/eng,PgUp/PgWn
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز و مک

شاید تا به حال بارها برایتان پیش آمده باشد که قصد داشته اید کیبورد یا موس خود را از راه دور کنترل کنید. این بار برنامه WiFi Mouse را برایتان آماده کرده ایم که با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا از راه دور موس و کیبورد را تحت کنترل داشته باشید. این نرم افزار از اتصال وای فای برای این کار استفاده خواهد کرد. با استفاده از این برنامه امکان کنترل کردن موس مانند کلیک چپ و راست و همچنین استفاده از دکمه لغزان وسط موس را خواهید داشت. همچنین میانبرهایی برای دسترسی صحیح به برخی از بخش ها نیز توسط این برنامه امکان پذیر است.

آموزش استفاده: ابتدا تمامی فایروال های ویندوز خود را غیر فعال کنید و سپس کلاینت اندرویدی را در گوشی خود و کلاینت ویندوز را بر روی ویندوز لپ تاپ خود نصب کنید. حال گوشی و لپ تاپ (یا کامپیوتر) را به یک اینترنت وایرلس مشترک وصل کرده و با انتخاب گزینه Conect در کلاینت اندرویدی ماوس و کیبورد کامپیوتر خود را در اختیار می گیرید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 249 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 9:57

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

AutoCAD 360

جدیدترین نسخه AutoCAD 360

قیمت نسخه فول این برنامه 99.99$ است!

بعد از تولید نسخه ای از اکثر نرم افزار های کامپیوتری ، این بار شاهد تولید نسخه آندرویدی از نرم افزار اتوکد هستیم که برای دوستانی که در رشته عمران تحصیل می کنند یک نرم افزار کاربردی محسوب می شود.AutoCAD 360 به شما امکان باز کردن فایل های برنامه اتوکد و ویرایش آنها را در اندروید برای شما فراهم می کند.

AutoCAD 360 Pro Plus

ویژگی ها:

  • نمایش نقشه های 2 بعدی و 3 بعدی
  • نمایش و ویرایش لایه ها
  • نمایش و ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های DWG که قبلا روی سرور برنامه Upload شده اند
  • Sync فایلهای DWG موجود در Account کاربر روی سرور برنامه با گوشی(جهت انتقال فایلهای DWG به گوشی)
  • به اشتراک گذاری فایلها از طریق برنامه AutoCAD در کامپیوتر(با اتصال به اینترنت)
  • ابزارهای کامل ترسیم و ویرایش
  • نمایش محیط نقشه بصورت رنگی و سیاه و سفید

نسخه سوم این برنامه دارای قابلیت های زیاد و ظاهری کاملا متفاوت است. نسخه عرضه شده در APKTOPS نسخه فول و پلاس برنامه است:

AutoCAD-360

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

This version includes awesome visual updates! We’ve done a major overhaul to AutoCAD 360’s look and hope you enjoy the new material design as much as we do – now with better navigation, clearer layouts, and simplified icons!
We deliver new features / bug fixes often. Enable automatic updates to keep up with the latest version of AutoCAD 360!

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 9:57

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

SoundSeeder-Music-Player-logo

برنامه پخش موسیقی اندروید SoundSeeder Music Player

نسخه پرمیوم  کامل برنامه

SoundSeeder Music Player پلیر موسیقی قدرتمندی برای اندروید می باشد که امکان استریم در میان دستگاه های مختلف را می دهد. به این ترتیب شما می توانید با یک وسیله موسیقی مورد نظرتان را پخش کرده و از وسیله های دیگر به عنوان اسپیکر استفاده کنید. این نرم افزار امکان سینک کردن در میان دستگاه های مختلف مانند اندروید، ویندوز، لینوکس و … را دارا می باشد.

SoundSeeder-Music-Player

ویژگی ها:

  • قابلیت استریم کردن موزیک با استفاده از وسیله های مختلف در اتاق های خانه
  • امکان اتصال به دستگاه تلفن شما به وسیله “Wi-Fi direct” یا به اشتراک گذاری موزیک های شما
  • برنامه رایگان اسپیکر برای اندروید، ویندوز و لینوکس
  • کنترل کردن برنامه و صدا با استفاده از ریموت کنترل برای تمام اسپیکرها
  • پشتیبانی از گوگل موزیک

SoundSeeder Music Player می تواند گوشی همراه شما را به یک دستگاه استریم تبدیل کند که با استفاده از آن قابلیت تبدیل دستگاه های مجاور را به یک اسپیکر خواهید داشت. شما می توانید تبلت ها، گوشی ها و … که در اطرافتان هستند را به SoundSeeder Music Player متصل کنید تا بتوانید از آنها به عنوان اسپیکر استفاده کرده و صدایی با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر را گوش دهید. این نرم افزار از WiFi direct برای اتصال در میان دستگاه ها استفاده می کند و از همین رو شما باید دارای اتصال وای فای قدرتمندی باشید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

توجه: برای استفاده از این نرم افزار به یک اتصال وای فای قوی نیاز خواهید داشت.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

v1.6.4
- ogg vbr playback improved
- .pls playlist loading improved
- Improved playback controls
- 15.000+ Radio Stations
- Several bugfixes
v1.6
- New: Microphone & line in (AUX) support
- New: USB soundcard support (USB host for audio required)
- Android M support
- Improved connection handling
- Google Music import fixed
Soundseeder now supports the inteal microphone & USB soundcards (hardware support required). Please check the FAQ and http://soundseeder.com for more information.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:36

برنامه قدرتمند مانیتورینگ باتری GSam Battery Monitor Pro

دارای امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

نسخه کامل و PRO نرم افزار مخصوص اندروید 2.3+ و 4.4+

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران گوشی های هوشمند دارند، خالی شدن باتری گوشی در مدت زمان نسبتا کوتاهی می باشد. البته این موضوع نیز طبیعی است چرا که گوشی های هوشمند دارای امکانات بسیار زیادی از جمله صفحه نمایش بسیار قوی، دوربین با کیفیت بالا، برنامه های جانبی متعدد و بازی های زیادی می باشند. به همین دلیل کاربران با استفاده از این قابلیت ها، و به دلیل این که از آنها زیاد استفاده می کنند، معمولا باتری گوشی زود خالی میشود. اما این بار در ای پی کی تاپز نرم افزاری با نام GSam Battery Monitor را برایتان اماده کرده ایم که به شما امکان مدیریت هرچه بهتر و در نتیجه افزایش عمر باتری را خواهد داد.

GSam_Battery_Monitor_Pro

ویژگی ها:

  • اطلاع از وضعیت باتری و مقدار باقی مانده آن در نوار وضعیت
  • قابلیت تغییر دادن آیکون باتری در بالای گوشی با بسته آیکون های مختلف
  • نمایش میزان مصرف هریک از اپلیکیشن های گوشی با جزئیات دقیق و کامل
  • طبقه بندی کردن اپلیکیشن های گوشی نسبت به مصرفی که از باتری دارند
  • مشاهده برآورد زمان باقی مانده برای استفاده از باتری گوشی و روشن ماندن ان
  • نمایش بیشترین مدت زمانی که باتری گوشی تان فعالیت داشته است و گوشی روشن مانده است
  • اضافه کردن یک ویجت زیبا به صفحه اصلی گوشی برای نمایش وضعیت باتری و زمان باقی مانده استفاده از باتری
  • نمایش کامل اطلاعات مربوط به باتری گوشی
  • قابلیت دانلود یا ساخت آیکون های جدید برای باتری
  • قرار دادن زنگ های هشدار دلخواه برای هشدار وضعیت باتری و خالی شدن ان

ویژگی های نسخه PRO:

  • بهینه سازی شده برای تبلت و گوشی های با سایز بالا برای عدم در نمایش
  • برآورد زمان دقیق باقی مانده برای استفاده از باتری گوشی

برنامه GSam Battery Monitor این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند مدت زمان بیشتری از باتری گوشی خود استفاده کنند. همین مسئله یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران حساب می شود که باعث می شود همیشه از خالی شدن زود هنگام باتری گوشی خود، رنجش خاطر داشته باشند.

نرم افزار GSam Battery Monitor لیستی از تمام اپلیکیشن هایی که از باتری گوشی مصرف دارند را به شما نشان خواهد داد. شما می توانید در این لیست به ترتیب پر مصرف ترین اپلیکیشن هایی که در حال فعالیت هستند را مشاهده کنید. همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها و بازی هایی که بر روی گوشی نصب می شوند، مصرف بسیار زیادی از باتری گوشی دارند، لذا کاربران در برنامه GSam Battery Monitor می توانند آن برنامه یا بازی هایی که دارای مصرف بسیار زیادی هستند را شناسایی و فعالیت انها را متوقف کنند. این کار باعث خواهد شد تا بتوانید مدت زمان بسیار بیشتری از باتری گوشی تان استفاده کنید.

GSam Battery Monitor این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند مصرف باتری را همیشه تحت کنترل داشته و از میزان مصرف آن آگاهی داشته باشند. با استفاده از این برنامه می توانید آلارم هایی در نظر بگیرید تا در صورت کاهش انرژی باتری، با استفاده از همان آلارم به شما هشدار داده شود که گوشی تان را به شارژر متصل کنید و باتری آن را شارژ کنید. این نرم افزار دارای یک ویجت اختصاصی نیز می باشد که می توانید از آن بر روی صفحه گوشی استفاده کنید تا همیشه از آخرین وضعیت باتری و مدت زمانی که باتری انرژی برای روشن نگه داشتن گوشی دارا می باشد، مطلع باشید.

نکته: فایل فشرده ای که در ادامه برای دانلود قرار داده شده است حاوی دو فایل apk برای اندروید نسخه 2.3 به بالا و اندروید نسخه 4.4 به بالا می باشد. برای کسانی که از اندروید نسخه 2.3 تا 4.2 استفاده می کنند فایلی که برای اندروید 2.3 در نظر گرفته شده است، استفاده کنند. کسانی که از اندروید 4.4 به بالا استفاده می کنند فایلی که برای اندروید 4.4 در نظر گرفته شده است را استفاده کنند.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:36

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

facebook

جدیدترین نسخه نرم افزار فیس بوک برای اندروید

مطمئنا دیگر کسی وجود ندارد که شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار فیس بوک را نشناسد و شاید خود شما خواننده این پست هر روز ساعات زیادی از وقت خود را در این شبکه اجتماعی سپری می کنید . برای دسترسی به ای شبکه مطمئنا اولین فکری که به ذهن هر کاربر می رسد وارد کردن آدرس مستقیم این شبکه و سایت در نوار آدرس مرورگر است . بله این کار کاملا درست است و اما اگر بخواهید از طریق موبایل این کار را انجام دهید ممکن است شرایط کمی سخت شود و اما راه های ساده تری هم وجود دارد و آن هم استفاده از اپلیکیشن کاملا رسمی سایت فیس بوک می باشد که دقیقا با همین عنوان یعنی Facebook منتشر شده است . 

facebook

ویژگی ها : 

  • اینترفیس و محیط کاربری بسیار دلنشین
  • کارکرد آسان و طراحی شده برای انواع رزولوشن ها
  •  مناسب برای اینترنت های کم سرعت 
  •  استفاده بسیار کم از ترافیک و منابع اینترنتی 
  • اطلاع از جدیدترین نوتیفیکیشن های پروفایل تان 
  • دارای قابلیت تغییر عکس و اطلاعات صفحه شخصی تان
  •  قابلیت به اشتراک گذاری تمام مطالب شامل عکس و فیلم و …

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

• Improvements for reliability and speed

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 1:36

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Star-Chef

بازی سرگرم کننده Star Chef

سبک مهیج و چالش برانگیز مدیریت زمان

محصول استودیوی هندی 99Games

نسخه معمولی + نسخه مود شده

کسب امتیاز 4.2 از 5.0 و نزدیک به 5 میلیون دانلود در کمتر از 3 هفته

اگرچه سبک بازی های تفننی یا Casual به بازی هایی تلقی می شود که صرفاً برای گذراندن وقت تولید می شوند اما در میان این بازی ها می توان نمونه هایی بسیار جذاب و سرگرم کننده پیدا کرد. طبق نتایج و آمار بازی های عرضه شده، در مجموع بازی های سبک تفننی از چالش بسیار بیشتری نسبت به دیگر سبک ها برخوردار هستند. سبک محبوب مدیریتی از جمله سبک های پر مخاطب در این دسته قرار دارد. بازی های مدیریتی اگرچه حال و هوای تفننی دارند اما فوق العاده چالش برانگیز هستند. در 80 الی 90 درصد موارد، بازی های در این سبک (مدیریتی) به بازی های مدیریت رستوران یا کافه و … مربوط می شوند. بازی ستاره آشپزی یا Star Chef نیز یکی از همین بازی هاست که شما را در نقش مدیر یک رستوران به چالشی به یاد ماندنی می کشاند.

Star-Chef

ویژگی ها :

  • ایفای نقش به عنوان مدیر یک رستوران بزرگ
  • مأموریت ها و مدیریت های گسترده در بخش های مختلف
  • قابلیت پخت و پز انواع غذاهای سفارشی
  • قابلیت مدیریت و گسترش محصولات در مزرعه داری
  • توانایی شخصی سازی بخش های مختلف رستوران مثل میز و صندلی ها، تزئینات مختلف و …
  • قابلیت استفاده از مواد غذایی گوناگون
  • قابلیت استفاده از ابزارهای آشپزی مختلف در آشپزخانه

معرفی بازی Star Chef

بازی زیبا و سرگرم کننده و البته بسیار چالش برانگیز Star Chef یک بازی مدیریتی در سبک Casual یا تفننی می باشد که توسط استودیوی هندی 99Games ساخته و به صورت رایگان برای سیستم عامل های Android و iOS عرضه شده است. این بازی که ظاهری فریبنده و فانتزی دارد، نه تنها ساده و بچگانه نیست، بلکه بسیار حرفه ای و چالش برانگیز می باشد. اگرچه این سبک از بازی ها بیشتر مورد پسند دختران است تا پسران، اما با این حال نمی توان سطح حرفه ای بازی را مبتدی دانست.

در این گونه از بازی ها شما باید درست مثل بازی های استراتژیک، حواس خود را به چندین مورد بدهید و مسئولیت های مختلف را به طور یکسان بررسی کنید. در Star Chef شما یک رستوران بزرگ و محبوب دارید که مشتری های فراوانی لحظه به لحظه به آنجا می آیند. وظیفه شما رسیدگی به سفارشات مشتریان در اسرع وقت می باشد. برای این کار باید از موارد غذایی که در اختیار دارید با توجه به سفارشات، غذاهای مشتریان را طبخ کنید و در اسرع وقت به آن ها ارائه کنید. این فقط بخش جلوی صحنه در بازی Star Chef است. در پشت صحنه، شما وظیفه مدیریت مزرعه ی خودتان برای کاشت و برداشت محصولات تازه غذایی دارید. باید به خوبی به این مزرعه رسیدگی کرده و محصولات را به موقع برداشت کنید.

بخش دیگر بازی، بخش رقابتی آن با دیگر رستوران ها می باشد. فقط پخت غذا شما را محبوب نمی کند. رسیدگی به محیط رستوران هم به همان اندازه مهم می باشد. در Star Chef شما می توانید بخش های مختلف رستوران خود مثل میزها و صندلی ها را مدیریت کرده و با استفاده از ابزارهای مختلف رستوران خود را تزئین کنید. از دیگر وظایف شما، استخدام و مدیریت کارکنان و آشپزها و خدمتکارها می باشد. بعد از کسب امتیازها، شما کم کم محبوب شده و فرصت گسترش رستوران را پیدا می کنید. شما باید با انجام این کارها و مدیریت دقیق رستوران خود، به یک ستاره آشپزی (Star Chef) تبدیل شوید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

- Loading Issue Fixed!
- Minor Bug Fixes

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 228 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:58

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

StickWarLegacy

بازی زیبا و جذاب Stick War Legacy

نسخه ای دیگر از سری بازی های Stickman

دارای گرافیک دو بعدی و فانتزی

همراه با گیم پلی ساده و در عین حال بسیار سرگرم کننده در سبک استراتژی

محصول استودیوی Max Games Studios کشور کانادا

نسخه معمولی + نسخه مود شده

کسب امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی

آیا شما از علاقه مندان و دوست داران سری انیمیشن ها و بازی های استیک من هستید؟ در این صورت ما به شما بازی فوق العاده جذاب Stick War Legacy را پیشنهاد می کنیم. به شما اطمینان می دهیم که این بازی مهیج تا مدت ها شما و مخصوصا دوست داران این سری بازی را سرگرم و مجذوب خود خواهد کرد. در نگاه اول به این بازی سبک بسیار ساده ای از آن تصور می شود درحالی که این بازی همانند سری های قبلی خود دارای مراحل مختلف و سختی است که هر بازیکنی را به چالش خواهد کشید. بازی Stick War Legacy عنوان یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های ساده و دو بعدی را به خود اختصاص داده است. در این مطلب از وب سایت APKTOPS به معرفی و بررسی این بازی می پردازیم.

Stick-War-Legacy

ویژگی ها :

  • گرافیک ساده و دو بعدی و فانتزی
  • گیم پلی روان در سبک بازی های استراتژی
  • توانایی آپگرید بعد از اتمام بازی
  • قابلیت استفاده از منابع مختلف مثل طلا و …
  • کم حجم بودن بازی
  • بهینه سازی شدن جزئیات گرافیکی بازی
  • وجود تکنیک های جنگی
  • قابلیت استفاده از سلاح های متفاوت
  • قابلیت تعلیم و استفاده از نیروهای جنگی مختلف


معرفی و بررسی بازی Stick War Legacy

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین بازی هایی که سالهاست از طرفداران خاص خود برخوردار است و  تا کنون فقط در کامپیوتر بوده، اکنون خود به دستگاه های اندرویدی راه پیدا کرده و توانسته تعداد کثیری از بازیکنان را به خود جلب کند. بازی Stick War Legacy توسط کمپانی Max Games Studios کشور کانادا برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده است. بازی Stick War Legacy در دنیایی به نام Inamorta اتفاق می افتد. جهانی که در آن هر ملیتی با تکنولوژی حمله ای و دفاعی خود سعی در تصرف قلمرو ملتی دیگر را دارد.

همه ملت های دیگر این بازی سلاح های خود را به عنوان خدا پرستش می کنند و قصد حمله به شما را دارند اما شما رهبری ملتی به نام Order را به عهده دارید ، شیوه زندگی شما صلح و آرامش است ، مردم شما اسلحه های خود را به عنوان خدا پرستش نمیکنند ، شما در بازی Stick War Legacy کنترل تعداد زیادی استیک من یا همان مردان سیاه رنگ را به عهده دارید. شما می توانید معدن طلای خود را بسازید و سپس نیرو های خود را ساخته و رهبری کنید. نیروهای شما از شمشیر داران ، کمان داران ، نیزه داران و حتی دیوها تشکیل شده اند و شما باید با استراتژی و درایت خاص خود آن ها را رهبری کرده و به سمت مجسمه ها و قلمرو دشمن و در نهایت پیروزی و تصرف همه قلمرو های دشمن پیش ببرید. در این راه با چالش های سختی مواجه خواهید شد که برای چیره شدن بر این چالش ها باید از تکنیک های جنگی و استراتژیک بهره مند شوید.

همانند همه سری های قبل بازی های در این سبک گرافیک، بازی Stick War Legacy دارای گرفیک جذاب و دوبعدی زیبایی می باشد. مطمئناً اگر سری بازی های Stickman را ندیده اید و نمی شناسید با دانلود این بازی یکی از دوست داران سری بازی های Stickman خواهید شد. قابلیت جنگ به صورت گروهی و درگیر شدن گروهی سربازان تصویر بسیار جالبی را برای بازیکنان این بازی فراهم خواهد آورد. به علاوه سبک گیم پلی این بازی و درگیری های سربازان به آنگونه طراحی شده تا بازیکن احساس کاملی از سبک جنگ های زمان قدیم را در ذهن خود تصور کند. رنگ آمیزی عالی محیط های بازی Stick War Legacy از دیگر نکات مهم این بازی به حساب می آید. Stick War Legacy با بیش از 5 میلیون بار دانلود در گوگل پلی به یکی از بازی های محبوب در سری بازی های استیک من تبدیل شده است.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

Translations have been added for many languages!

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 303 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:58

سامانه مدیریت خانواده

اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
  • موقیعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
  • گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
  • تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
  • مدیریت دسترسی به وب سایتها
  • امکان فیلترینگ تماس ها و پیامکها
  • و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود برنامه

موبازی

موبازی

اگر علاقه مند به بازي و رقابت هستيد، موبازي اين امکان را براي شما فراهم کرده تا با دسترسي آسان به بازيهاي مختلف بتوانيد با دوستان خود به رقابت بپردازيد. هر روز تعداد زيادي از کاربران موبازي در مسابقات اين اپليکيشن شرکت مي کنند و شانس خودشان را براي دستيابي به جوايز محک ميزنند.

سايت: mobazi.ir

اپليکيشن موبازي رايگان است و براي استفاده از امکانات اين برنامه کافي است ثبت نام نماييد.

دانلود مستقیم

تخفیفان

تخفیفان

تخفیفان اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی ایران, روزانه بیش از 800 پیشنهاد هیجان‌انگیز را با تخفیف‌های٤٠% تا ٩٠%ی در اپلیکیشن خود منتشر می کند.
انواع پیشنهادات تخفیفان:
1- رستوران و کافی شاپ 2- خدمات زیبایی و آرایشی بهداشتی (آرایشگاه، لیزر و ...)
3- کالاها و خدمات مسافرتی (تور، هتل و ...) 4- تفریحات هنری (کنسرت، سینما، تئاتر و ...)
5- اماکن تفریحی و ورزشی (استخر و ...) 6- انواع کالا (پوشاک، دیجیتال و ...)
دریافت اپلیکیشن تخفیفان

نسخه اندروید نسخه iOS

دانلود موزیک ، فیلم و سریال

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

Faily-Brakes

بازی مهیج و چالش برانگیز Faily Brakes

دارای گرافیک هنری و فانتزی زیبا

همراه با گیم پلی بسیار سرگرم کننده و رقابتی

محصول استودیوی Spunge Games Pty Ltd کشور استرالیا

نسخه معمولی + نسخه مود شده

بازی Faily Brakes یک بازی جذاب و خنده دار در زمینه بازی های ماشین سواری و یک بازی در سبک Arcade یا سرگرم کننده می باشد. در این بازی که می توان آن را از دسته بازی های شبیه سازی محسوب کرد، شما راننده ای مضطرب هستید که ماشین شما در کوهستان ترمز بریده است و کنترل خود را از دست می دهد و شما در نقش راننده ی مضطرب کنترل ماشین خود را بر عهده دارید. در بازی Faily Brakes به موانعی مثل درخت، سنگ، رود، ماشین، قطار و موانع دیگری برخورد خواهید کرد. شما باید ماشین را با دو فلش چپ و راست هدایت کنید. یکی از بهترین و خنده دار ترین قسمت بازی موقعی است که به موانع برخورد می کنید و راننده از ماشین به بیرون پرت می شود. به شما پیشنهاد می کنیم بازی جذاب و خنده دار Faily Brakes را از دست ندهید.

Faily-Brakes

ویژگی ها :

  • گرافیگ فانتزی همراه با رنگ آمیزی کارتونی
  • باز شدن ده نوع اتوموبیل مختلف
  • داشتن موانع مختلف و سخت
  • جمع اوری سکه در مسیر
  • صداگذاری عالی تصادفات
  • دارا بودن حالت طنز آمیزی
  • دارای مد بی پایان
  • قابلیت به اشتراک گذاری صحنه تصادفتان در اینترنت


معرفی و بررسی بازی Faily Brakes

بازی Faily Brakes یکی از بازی های جالب و با حال و هوای طنز گونه و از دسته آرکید گیم می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Spunge Games Pty Ltd کشور استرالیا برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی و آی او اس ساخته شده است. ظاهر گرافیکی و فانتزی بسیار زیبا و رنگ آمیزی این بازی در همان لحظات اول شما را به سمت خود جلب خواهد کرد. در بازی مورد نظر شخصیت اصلی شما سوار ماشین خود در جاده ای کوهستانی در حال حرکت است که ناگهان متوجه می شود که سیستم ترمز ماشین او دچار اختلال شده و ترمز آن بریده شده است. در این موقع است که شما با ذکاوت و مهارت رانندگی خود باید دست به کار بشوید و از موانع مختلف و چالش برانگیز کوهستانی جا خالی بدهید وگرنه تصادف خواهید کرد و راننده از ماشین به بیرون پرتاب می شود.

Faily-Brakes-Cars

در بازی Faily Brakes می توانید ماشین های مختلفی را خریداری کرده و از آن ها در مراحل بازی استفاده کنید. سبک بازی Unlimited یا بی نهایت است و هدف شما کسب رکورد بیشتر خواهد بود. در بازی Faily Brakes کنترل کردن خودرو کار سختی است چرا که در اغلب موارد، خودروی شما در بدترین مکان های ممکن ترمز می برد. این مکان ها معمولاً در دامنه های کوه ها و تپه ها هستند و خودروی شما در سراشیبی های معمولی و گاهاً تند قرار میگیرد و این موضوع باعث می شود تا سرعت خودرو به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند. در نتیجه، کار شما برای کنترل آن سخت تر خواهد بود.

همچنین می توانید با استفاده از یک سپر خاص که در جریان بازی دریافت می کنید برخی موانع را درهم شکسته و از آنها عبور نمائید ولی احتیاط کنید چون مدت زمان سپر شما برای مدتی محدود می باشد و زود به پایان خواهد رسید. در بازی Faily Brakes می توانید در مسیر سکه های مختلف را جمع آوری کرده و با آن ها اقدام به خرید خودروهای بهتر کنید. این بازی زیبا گزینه ای مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شما با به چالش کشیدن توانایی های شما خواهد بود.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام
  • - جهت دانلود در ویندوز می توانید از برنامه IDM استفاده کنید. بدین منظور باید فرمت APK را به لیست فرمت های دانلودی در تنظیمات IDM اضافه کنید: آموزش دانلود فایل های APK توسط IDM
  • - جهت اسکن بارکد ها از برنامه Barcode Scanner استفاده نمایید.
  • - جهت دانلود در اندروید می توانید از برنامه ADM استفاده نمایید.
  • - جهت خروج فایل های فشرده از برنامه WinRAR استفاده نمایید.
  • - در صورتی خراب بودن لینک های دانلود یا ارسال گزارش نسخه جدید از قسمت مربوطه در بالا به ما اطلاع دهید.

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

COSTUMES!
Now you can customize Phil and Anita with cool and hilarious outfits!
NEW THEMES!
New wonderland theme and post apocalyptic theme!
SPECIAL CARS!
Special ability cars with unique powers.
TRUCK YEAH!
Crazy monster truck action
Fixed a bug where two app icons were being shown.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:58

دانلود فلیم

یک عالمه قابلیت مختلف و جذاب برای تابستان 95 در یک برنامه آندرویدی : رمان و داستان های مختلف / دانلود موزیک های جدید و قدیمی / دانلود فیلم و سریال های جدید و قدیمی / چت بین دوستان و ایجاد گروه / دانلود کلیپ های خنده / امکان جستجو بین تمامی آهنگ های پیشواز / مشاهده برترین اخبار روز جهان ورزشی و فناوری اطلاعات

همه و همه در یک برنامه آندرویدی برای تابستان 95

دانلود مستقیم

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:22

جدیدترین نسخه فول Gravity Screen Pro – On/Off اندروید

اگر شما هم روزانه به تعداد دفعات زیاد با گوشی خود سر و کار دارید و آن را از جیب یا کیف خود بیرون آورده و کلید Power گوشی را برای روشن شدن صفحه آن فشار می دهید و روزانه مجبورید این عمل را به صورت مکرر انجام دهید پیشنهاد می کنیم به جای صرف وقت و بالا رفتن کارکرد کلید Power و طبعا عمر کمتر آن، روشن و خاموش شدن صفحه گوشی آندرویدی خود را به نرم افزار Gravity screen off و به عبارتی به سنسورهای گوشی بسپارید.

Gravity Screen Pro بهترین برنامه جهت فعال سازی و روشن یا خاموش کردن صفحه نمایش بدون استفاده از کلید های سخت افزاری گوشی است.

Gravity-Screen

ویژگی ها :

  • قفل اتوماتیک با قرار دادن گوشی در جیب یا کیف
  • فعال کردن صفحه نمایش با بیرون آوردن گوشی با استفاده از proximity sensor
  • قفل اتوماتیک یا قرار دادن گوشی روی میز
  • فعال سازی صفحه نمایش با استفاده از motion detector

نکته: در صورتی که به هر دلیلی قصد پاک کردن نرم افزار را داشتید برای پاک کردن آن از داخل خود نرم افزار و قسمت Option گزینه Unisntall را انتخاب نمایید.

به محبوب‌ترین سرگرمی گروهی ایرانی بپیوندید

فروت کرفت

آیا می‌توانید بهترین مجموعه کارت را بسازید و جزو رتبه‌های اول این بازی در ایران باشید؟

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباط های اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید
پیش بینی فوتبال

دانلود فایل ها و راهنما

بنر کانال تلگرام

اگر بازی بدون دیتا بود:

کافیست بازی را نصب کرده و آن اجرا کنید.

اگر بازی داری فایل دیتا بود:

بازی را نصب کنید و سپس پوشه دیتای آن را در صورتی که از نوع Obb بود در مسیر SDcard/Android/Obb و در غیر این صورت در مسیر SDcard/Android/Data کپی کنید.

نکات مهم:

  • - در بازی هایی که دارای 4 نسخه Adreno, PowerVR, Mali, Tegra هستند باید نسخه مخصوص پردازنده گرافیکی گوشی خود را دانلود کنید.
  • - هنگام اجرای بازی ها زبان دستگاه اندرویدی خود را بر روی انگلیسی قرار دهید.
  • - نسخه های مود شده بازی ها دارای پول بی نهایت و ... هستند.
  • - در صورت وجود ارور لایسنس، جهت رفع آن می توانید از برنامه لاکی پچر استفاده کنید.

WHAT’S NEW

- - v3.2.2 - -
- fixing a small glitch in Exclude Apps feature.
- - v3.2.0 - -
- improved Smart Lock Support for rooted devices
- updated Locale api. You may have to re-add GS to your Tasker task.
- fixing many issues.
--------
If the app does not work after the update:
- reboot your device
- un-install and re-install the app.
If no luck, please send me a feedback from the app.

دانلود apk....
ما را در سایت دانلود apk. دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جمشید رضایی apkdl بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 7:22